Backoffice medewerker voor clientadministratie (24 uur)

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega voor 24 uur per week ter versterking van onze clientadministratie.
Ben jij op zoek naar een uitdagende backoffice functie, waarin je veel zelfstandigheid krijgt? Wij zoeken een gedreven professional met kennis van de doelgroep en een sterk organisatorisch vermogen die van aanpakken weet. Heb jij ervaring opgedaan in de GGZ of een HBO zorgopleiding minimaal 2 jaar geleden afgerond én wil je de overstap maken naar een backoffice functie waar je deze ervaring bij nodig hebt? Ben jij een spin in het web en heb jij een dienstverlenende instelling? Solliciteer dan direct bij Coach-Point!

Coach-Point is gevestigd te Ridderkerk, Krimpen aan den IJssel en Spijkenisse.

Coach-Point is een GGZ zorginstelling die gespecialiseerd is in het behandelen, begeleiden en ondersteunen van zowel kinderen als volwassenen met psychiatrische stoornissen en (multi)probleemgezinnen. De zorg wordt afgestemd op de zorgvraag van de cliënt, waarbij op verschillende levensgebieden zorg wordt geleverd. De begeleiding en ondersteuning vindt met name plaats in de thuisomgeving van de cliënten. Betrokkenheid, een persoonlijke benadering en flexibiliteit zijn aspecten waar Coach-Point zich sterk voor maakt.
Wat

Wat ga je als backoffice medewerker clientadministratie bij ons doen?

Voor het realiseren van onze ambitie is een goed functionerende backoffice essentieel. De backoffice is in alle opzichten ondersteunend aan de organisatie.
• Je coördineert het proces van in-en uitstroom van cliënten en alle (niet zorginhoudelijke) administratieve zaken om de continuïteit van de zorg te kunnen waarborgen;
• Je bent in staat om te beoordelen of het aanbod van Coach-Point aansluit bij een hulpvraag;
• Je zorgt voor de coördinatie van, en samenwerking met, verwijzers;
• Je ziet toe op de dossiervorming conform intern beleid;
• Je neemt initiatief om de passende zorg tot stand te laten komen en hebt contact met de gemeente over de benodigde financiën;
• Je hebt sterke communicatieve vaardigheden;
• Het accent van de functie ligt op een juiste uitvoering van het proces van aanmelden tot facturatie.
• Je stemt af met verwijzers, cliënten en gemeenten.

Wat vragen wij van jou als backoffice medewerker clientadministratie?

• Je hebt aantoonbare ervaring (minimaal 2 jaar) in een soortgelijke of zorg gerelateerde functie;
• Voorkeur HBO zorgopleiding
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
• Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
• Je bent klantgericht, neemt initiatief en durft ook assertief te zijn;
• Je bent organisatorisch en planmatig sterk, kunt zaken goed structureren en prioriteiten stellen;
• Je bent flexibel in taak en tijd, enthousiast en kunt (ook onder druk) gestructureerd en accuraat werken;
• Je bent bekend met geautomatiseerde systemen en het office pakket;
• Je hebt kennis van de doelgroep;
• Je bent bekend met WMO en Jeugdwet, WLZ en PGB.

Wat bieden wij jou als Backoffice medewerker clientadministratie?

Wij bieden jou een functie in een diverse en uitdagende omgeving. Iedere dag werk je binnen een leuk team en kun je jouw functie verder vormgeven. Hiernaast bieden wij jou:
• Een salaris conform CAO GGZ;
• Een uitdagende functie voor 24 uur verdeeld over 3 dagen;
• Pensioenregeling;
• Reiskostenvergoeding;

Sollicitatieprocedure

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van bovenstaand verhaal? Stuur dan voor 26-1-2021 jouw motivatiebrief en C.V. naar: sollicitatie@coach-point.nl.
Reacties na 26-1-2021 zullen niet meer in behandeling genomen worden.

Voor vragen kun je contact opnemen met K. Ninkeula-Nowrouzi of E. de Jong
Tel: 010-3022126